Sentosa - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Monique Mennen - WaarBenJij.nu Sentosa - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Monique Mennen - WaarBenJij.nu

Sentosa

Door: MMennen

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 Maart 2011 | Singapore, Singapore

23 maart:
Bikini aan en even genieten van het zwembad, voor we naar Sentosa eiland gaan. Maar helaas geen zwembad maar de dokter, mijn linkerkant van mijn gezicht en nek voelen alsof ze verdoofd zijn en ik ben doof, hmmm oorontsteking misschien? Bij de dokter wordt mijn oor doorgespoten (heerlijk gekieteld) en krijg ik druppels tegen de infectie. Wat heb ik toch met vakanties en mijn oren!!??
Ik voel me al snel wat beter en we gaan gewoon naar Sentosa, deze keer lopend over de brug en daarna volgen we het hikingtraject. Wat is de natuur toch mooi en rustgevend. Het rare is dat je op zo'n preteiland niemand tegenkomt in de natuur (des te beter voor ons). We lopen naar siloso beach en nemen een duik in het zwembad met een lekker drankje daarbij, bij zonsondergang gaan we heerlijk een pizzaatje, calimari en knoflookbroid verorberen! Genieten genieten genieten mensen! Rustig teruglopend langs Universal kopen we gecarameliseerde popcorn met cashew en we sluiten de dag af met de Kraanvogelshow in de haven, waterorgels en lichtshow. Thuis nog een laatste collageenmaskertje gedaan en lekker ontspannen het bedje in. Moet ik echt morgen al naar huis, weeeeehhh!!!
 

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 29 Okt. 2010
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 25524

Voorgaande reizen:

25 November 2011 - 05 December 2011

Even op de koffie in Dubai

28 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Finike met Carla

02 Maart 2011 - 25 Maart 2011

Op visite bij Alexandra en Jerome

13 November 2010 - 05 December 2010

Naar Costa Rica met Baobab

Landen bezocht: